1 Nisan 2010 Perşembe

Biraz da reklamlar..



Gerçekten Çok Başarılı..


İnternet'te takip ettiğim bazı siteler var..Saatlerce kalıp ilginç resimler toparladığım..Geçen gün bu resimlere yenilerini eklerken daha önce dosyama eklediğim bazı reklamlar çıktı karşıma..Resimdeki reklama bayılmıştım ' A new movement in hair is here ' sloganyla Dove.. Gerçekten herkese, uluslararası boyutta ve tadda hazırlanmış..Küçücük bir çocuğun bile anlayabileceği ve hatta etkileneceği bir reklam olmuş diye düşündüm kendi kendime..Sonra Türkiye'de çıkan reklamlara baktım..Böylesine mizah kalitesine sahip, toplumun her kesimine hitap etmek için 60-70-80.. diye ellerini şıklatıp reklam yapmaya çalışmayani görüntüyü konuşturup kısa zamanda zekice derdini anlatabilen işler bekliyoruz artık büyük markalardan, bir tasarımcı olarak belki fena eleştiriyorum ama küçücük çocukların bile günümüz reklamlarını eleştirmesini duyduktan sonra dayanamadım 2 satır yazayım dedim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder