8 Kasım 2009 Pazar

8 kasım

Fakettiğim şu ki hayatımda 8 rakamının enteresan zamanlarda bazı tesadüflerle karşıma çıkıyor bugün bloğumu güncellemek için girdiğimde yine bunu farkettim.
Uzunca zamandır yazamamaktan yakındığımdan, okuduğum kitapların da etkisinden belki artık daha karışık cümleler içinden sadeleştirdiğim hayatıma dair bişiyler yazmak istiyordum ama baktım ki yine 8..
sonsuzluk mu? yoksa tesadüf mü bilmiyorum ama form olarak da herzaman sevdiğim bir rakam ..
twitter la tükettiğim yazma keyfimi yine yakalama kararımda faydalı olacağını düşündüğümden hemen 2 satır da olsa bişiy yazmak istedim.
Hayatı değil biraz tasarımı ve mesleğimi sorguladığım bu dönemde yeni araştırmalara ihtiyaç var bunu anlıyorum.Zamansızlığımdan zaman yaratıp yine yazıcam ama tavisyelere de ihtiyacım var iş yoğunluğundan güncelliği yakalama problemi yaşadığımdan yeni sayfalar arıyorum var mı web den yeni tavsiyeler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder